W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji. Polityka prywatności
Z bankowości elektronicznej możesz korzystać na komputerze, tablecie czy smartfonie ponieważ dostosowuje się do urządzenia, którego używasz.
Logowanie:
Jeśli chcesz po raz pierwszy zalogować się do konta i rozpocząć aktywne korzystanie z produktów i usług Banku, postępuj zgodnie z poniżą instrukcją.
a) Wpisz w przeglądarkę adres ebank.bspodegrodzie.pl
b) Podaj swój login klienta, który znajdziesz na umowie
c) Wprowadź hasło pierwszego logowania, które otrzymasz sms-em
Zmień hasło pierwszego logowania na własne. (Hasło, które ustalisz podczas pierwszego logowania, powinno się składać z minimum 12, a maksimum 16 znaków alfanumerycznych (cyfr i liter oraz znaków specjalnych (`!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?). Hasło nie może zawierać typowo polskich liter (np.: "ł", "ś") i nie może być takie samo jak login).
Pamiętaj:
Logując się do serwisu internetowego Banku, zawsze wprowadzaj adres strony ręcznie – nie korzystaj z linków
Sprawdzaj poprawność adresu strony, widniejącego w przeglądarce internetowej
Pamiętaj, że podczas logowania do serwisu ani bezpośrednio po zalogowaniu do niego nie jest wymagane podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego
Przed potwierdzeniem operacji zlecanej kodem SMS przeczytaj uważnie treść otrzymanego SMS-a, aby upewnić się, że dotyczy on właściwej operacji (zwróć uwagę na rodzaj dyspozycji, poprawność numeru rachunku odbiorcy, kwotę transakcji)
W przypadku skorzystania z linku zawartego w otrzymanej wiadomości i podania jakichkolwiek danych na stronie internetowej przypominającej system eBankNet, prosimy – skontaktuj się telefonicznie z Bankiem 18 445 99 20.
Więcej o zasadach bezpieczeństwa znajduje się w Menu Informacje dla klientów.
Realizacja przelewów przez bank:
Typ przelewu | Godzina graniczna Przelewy zlecone po tej godz. są realizowane w następnym dniu roboczym |
przelew w PLN, bez przewalutowania, na rachunki prowadzone w Banku | w czasie rzeczywistym |
przelew krajowy w PLN, na rachunek w innym banku w kraju | do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku |
przelew walutowy | do godz. 14 30 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku |
przelew w walucie obcej na rachunki prowadzone w Banku, z przewalutowaniem | do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku |
przelew w PLN, z przewalutowaniem, na rachunki prowadzone w Banku | do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku |
polecenie przelewu z odroczoną datą płatności | realizowane są stosownie do wskazanej przez Klienta daty płatności, od poniedziałku do piątku |
stałe zlecenia | realizowane są stosownie do wskazanej przez Klienta definicji, od poniedziałku do piątku |
otwarcie lokaty | do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku |
zamknięcie lokaty | do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku |