Brak zdjęć




» Weryfikacja nadawcy i odbiorcy transferów pieniężnych

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych

dalej..

» Oferta dla podmiotów rozpoczynających działalność

Skorzystaj z zalet rachunku bieżącego dla firm

dalej..

» Program Mieszkanie dla Młodych

Dodatkowe środki w ramach programu MdM

dalej..

» Skorzystaj z wakacyjnego kredytu!

Do końca września kredyt wakacyjny 6,99%.

dalej..

» Aktualizacja systemu eBankNet

Od 01.03.2017 dostępna jest nowa wersja systemu eBankNet.

dalej..


Bezpieczeństwo twojej bankowości internetowej zależy także od Ciebie

 

Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania

 

 z usług bankowości internetowej

 

 

 

  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia, Czy adres rozpoczyna się od "https://"?
    Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
    Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę), Sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
  • Chroń swoje hasła, Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu, Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję. Zanim podasz hasło -  sprawdź certyfikat strony. Hasło należy regularnie zmieniać.
  • Po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę.
  • Nie należy korzystać z usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach, np. w kawiarenkach internetowych.
  • Nie należy korzystać z usług bankowości internetowej używając nieznanych sieci bezprzewodowych. Nawet szyfrowane sieci bezprzewodowe nie zapewniają poufności przesyłanych informacji.
  • Jeśli korzystasz z bankowości internetowej w domu, zadbaj aby Twoje urządzenia służące do połączenia z Internetem (także telefon komórkowy) były zabezpieczone w odpowiedni sposób (brak dostępu do panelu administracyjnego od strony Internetu, własne, inne niż fabryczne hasło administratora, regularnie uaktualniane oprogramowanie i sterowniki).
  • Regularnie instaluj uaktualnienia systemu operacyjnego swojego komputera. Używaj oprogramowania antywirusowego ze aktualizowanymi bazami danych o wirusach i innych zagrożeniach (także w telefonie komórkowym).

 

 

Pamiętaj, że:

 

 

  • System eBankNet nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła jednorazowego z karty-zdrapki lub przesłanego za pomocą SMS.
  • Na stronie logowania nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego. Podczas logowania wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło. Jeżeli widzisz stronę logowania, na której trzeba wpisać hasło jednorazowe, albo stronę, na której trzeba podać kilka haseł jednorazowych jednocześnie, potraktuj to jako próbę oszustwa.
  • W internecie krążą maile, w których znajdują się odsyłacze do fałszywych stron bankowości internetowej i prośby o zalogowanie się na takich stronach w celu np. potwierdzenia swoich danych. Bank nigdy nie wysyła tego typu informacji do klientów. Nie próbuj logować się do systemu bankowości internetowej za pomocą odsyłacza przesłanego w takich wiadomościach. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł.
  • Jeśli zauważysz komunikaty, które wcześniej się nie pojawiały natychmiast poinformuj o tym Bank telefonicznie 18 447 77 26 lub mailowo it@bspodegrodzie.pl. 

 

 

Proponujemy także zapoznanie się z portalem Bezpieczny bank

 

 

 

 

OK, zamknij